Home

Beantwoord: Vervangend vervoer tijdens de werkzaamheden.

• arievee Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering arievee heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

12 juli 2017, 22:41

Deze weken ligt de lijn Alphen - Gouda er uit en worden er bussen ingezet. Drie weken lang zal ik met de bus van Boskoop naar Alphen moeten reizen. Vandaag was de tweede keer voor mij. Maar ik zie wel wat verbeteringen. In de spits rijden er twee bussen achter elkaar. Vrij zinloos, de tweede bus komt net de hoek om, als iedereen in de bus is gestapt. De tweede (en vanochtend zelfs nog een derde) rijdt leeg achter de eerste bus aan. Ik denk dat het een veel beter idee is om de bussen per kwartier te laten rijden. Daarnaast zou het helpen als de intercity van Utecht naar leiden tijdens deze periode in Alphen op perron 1 stopt. Scheelt een hoop gehol en trappen lopen. De overstaptijd van bus naar trein is niet erg lang. De sprinter kan dan op spoor 2 staan, of zelfs spoor 3, dat deze weken toch niet wordt gebruikt.
    Gemarkeerd als antwoord: Annewil NS op 13 juli 2017, 14:43

Hoi arievee, welkom op het NS Serviceforum!

Bedankt voor je opbouwende feedback over het vervangend vervoer tussen Alphen aan de Rijn en Gouda. Ik ga deze doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. Ik hoop dat ingespeeld kan worden op jouw feedback en dat jij de komende drie weken prettig reist met het vervangend vervoer!

Bekijk origineel
  • Annewil NSAnnewil NS Antwoord
    Moderator
    Reacties: 1248

13 juli 2017, 14:43

Hoi arievee, welkom op het NS Serviceforum!

Bedankt voor je opbouwende feedback over het vervangend vervoer tussen Alphen aan de Rijn en Gouda. Ik ga deze doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. Ik hoop dat ingespeeld kan worden op jouw feedback en dat jij de komende drie weken prettig reist met het vervangend vervoer!
  • arievee Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering arievee heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 1

21 juli 2017, 08:13

Vanochtend (21 juli 7.53) kwam de IC naar Leiden idd via spoor 1. Kwam heel goed uit, want de bus was aan de late kant. Was dit een eenmalig experiment, toeval. Anyway is was er blij mee.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)