Home

Nieuw hier

Trefwoorden:
nieuw ,
  • Theodr Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Theodr heeft ontvangen van andere leden.

    Op het juiste spoor
    Reacties: 2

    5 augustus 2017, 11:53

    Reis al een weer een jaar dagelijks per trein naar mijn werk, wil hier mee kijken en meepraten
  • Slidestops

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Slidestops heeft ontvangen van andere leden.

    NS Hoofdconducteur
    Reacties: 4996
    Verkenner

    Verkenner

    Abonnementen wijze(r)

    Abonnementen wijze(r)

    Acties & uitjes expert

    Acties & uitjes expert

    OV-chip specialist

    OV-chip specialist

    5 augustus 2017, 11:54

    Welkom :)!
    Mijn inbreng op het forum is altijd persoonlijk en komt dus niet vanuit de NS of klantenservice.
  • Chiel NSChiel NS
    Moderator
    Reacties: 984

    5 augustus 2017, 12:01

    Welkom op het Serviceforum Theodr! Ik ben benieuwd!

    Mag ik vragen op welk traject je normaal reist?
  • vadepo3001

    Je kunt hier zien hoeveel waardering vadepo3001 heeft ontvangen van andere leden.

    Reacties: 2

    19 augustus 2017, 10:17

    Waar is mijn reishistorie gebleven ?
  • vadepo3001

    Je kunt hier zien hoeveel waardering vadepo3001 heeft ontvangen van andere leden.

    Reacties: 2

    19 augustus 2017, 10:18

    vadepo3001 schreef:

    Waar is mijn reishistorie gebleven ?

  • Slidestops

    Je kunt hier zien hoeveel waardering Slidestops heeft ontvangen van andere leden.

    NS Hoofdconducteur
    Reacties: 4996
    Verkenner

    Verkenner

    Abonnementen wijze(r)

    Abonnementen wijze(r)

    Acties & uitjes expert

    Acties & uitjes expert

    OV-chip specialist

    OV-chip specialist

    19 augustus 2017, 10:20

    vadepo3001 schreef:

    Waar is mijn reishistorie gebleven ?


    Je had hier beter even een eigen topic voor kunnen maken,

    Je reishistorie vind je terug in MijnNS (de NS - reizen), van al het OV vind je terug in de reishistorie van ov-chipkaart
    Mijn inbreng op het forum is altijd persoonlijk en komt dus niet vanuit de NS of klantenservice.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)