Home

verbinding

• DeesF Auteur

Je kunt hier zien hoeveel waardering DeesF heeft ontvangen van andere leden.

Op het juiste spoor
    Reacties: 0

16 juli 2017, 21:33

wat ik nu zo jammer vind is dat met de 4-daagse de treinen naar Nijmegen allemaal met 1 of 2 overstap[en rijden, andere dagen niet....Uiteraard zullen er wel weer allerlei logistieke humbug verklaringen zijn, maar echt wederom niet erg klantvriendelijk,
    maar heeeel jammer..
  • Tamzin

Je kunt hier zien hoeveel waardering Tamzin heeft ontvangen van andere leden.

Koploper**
    Reacties: 4991
    Verkenner

Verkenner

Abonnementen wijze(r)

Abonnementen wijze(r)

16 juli 2017, 21:35

Wees al blij dat er ├╝berhaupt extra treinen rijden.
  • Klaas-Jan NSKlaas-Jan NS
    moderator
    Reacties: 6046

17 juli 2017, 14:23

Welkom op het NS Serviceforum Dees. Welke reis maak je zelf? Dan kunnen we even meedenken. We laten al extra treinen rijden, wat logisch is bij zo'n groot evenement, maar niet zo simpel in te passen is. Daarnaast verlengen we treinen waar mogelijk. Ik kan alleen niets doen aan overstappen. Als je je traject even doorgeeft geef ik het door als feedback zodat we wellicht volgend jaar nog even kritisch naar de dienstregeling kunnen kijken van/naar Nijmegen tijdens de 4-daagse.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)