beantwoord

Waar is de halte van de stopbus?

  • 26 November 2017
  • 15 reacties
  • 10423 Bekeken

Is er ergens een kaartje ofzo, waar je kan zien waar precies de halte van de stopbus is? Dit wordt namelijk heel onduidelijk aangegeven in de reisplanner van de NS
icon

Beste antwoord door Chiel NS 26 November 2017, 11:30

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 6
Badge
Meestal bij het busstation van een station. Van welk station wil je het weten?
Welkom op het forum rustwat!

Als het om vervangend vervoer bij werkzaamheden gaat, dan staat op het station vaak aangeven waar de bussen vertrekken. Er zijn geen speciale kaartjes voor. Als je vertelt van welke stations je het wil weten, kan ik het ook voor je opzoeken.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Daar vertrekken de bussen vanaf de Kerklaan. Weet je het dan te vinden?
Ja, bedankt

Ik wil graag weten van af Geldermalsen 

Reputatie 6
Badge +2

Ik wil graag weten van af Geldermalsen 

Als er bussen worden ingezet bij werkzaamheden, kun je in de reisplanner bij de storing vinden waar de bus precies staat. Over het algemeen is dit op Geldermalsen de bushalte Veilingzijde.

Hallo,

 

Ik moet morgen in Schiedam de stopbus naar Rijswijk hebben, ik loop met n rollator en hoorde van mn zus dat de lift en/of roltrap t vaak niet doen op Schiedam, ik ga met de metro tot aan station Schiedam en daarna moet ik naar boven neem ik aan? Gister deed de roltrap t al niet, dus als de lift t ook niet doet dan sta ik. Heb n afspraak in Rijswijk dus wil dr wel op tijd zijn…

 

Bedankt alvast en gr.

Carla

Reputatie 3

Je moet vanaf het RET metrostation naar beneden met roltrap of lift. NS bussen vertrekken van achterzijde NS station, dus door de tunnel onder de NS sporen lopen naar andere kant station.

Hou er rekening mee dat de bussen er langer over kunnen doen door verkeersdrukte. Plan je reis wat ruim qua tijd.

Top hartelijk dank :-) op hoop van zegen werkt dr iets morgen :-)

 

Enig idee om de hoeveel tijd die bussen gaan? 

Reputatie 3

Enig idee om de hoeveel tijd die bussen gaan? 

Elke 5 minuten een stopbus. Let op, deze doet over het ritje 50 minuten. Zie voor de tijden de NS reisplanner.

Reputatie 7
Badge +1

Enig idee om de hoeveel tijd die bussen gaan? 

Elke 5 minuten een stopbus. Let op, deze doet over het ritje 50 minuten. Zie voor de tijden de NS reisplanner.

Elke 5 minuten een stopbus?? Dat ik het niet geloof kan jij niet helpen.

Hi Tep,

 

Dat is inderdaad wel TE mooi om waar te zijn, maar om t kwartier is al fijn, voor ik uit die metro en bij die bus ben, zijn dr al 3 vertrokken dan? lol  maar dan heb ik n indicatie :-)

 

Bedankt weer en groetjes,

Carla

 

Nou dat was echt niet om de 5 min, is ook iets wat ik niet nog n keer ga doen. Toch gedoe haha

 

gr,

Carla

Reageer