beantwoord

Jongeren dagkaart Koningsdag

  • 28 April 2024
  • 5 reacties
  • 126 Bekeken

Ik wilde een jongeren dagkaart bestellen op Koningsdag op die dag, maar hij ging automatisch naar de volgende dag. Blijkbaar kan je geen Jongeren dagkaart bestellen op Koningsdag. Dit wist ik niet, en ik moest dus nog een ticket kopen. Pech! Kan ik mijn geld terug krijgen voor die nutteloze Jongeren Dagkaart op Zondag 28 April?

icon

Beste antwoord door MoDe 28 April 2024, 09:58

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik neem aan dat je de kaart ook gelijk in de App hebt gezet? In dat geval kan je je geld niet terugkrijgen. 

Reputatie 7
Badge +3

Hoe kon je niet weten dat een jongerenkaartje niet geldig is op koningsdag? Het staat er met grote letters.

Als het kaartje in de app staat heb je een geldig kaartje dat niet meer ongeldig gemaakt kan worden. Je krijgt geen geld terug, dus je kunt het beste maar vandaag gaan reizen.

 

Reputatie 3

Lezen van de voorwaarden is ook een vak!

Badge +3

Tja, en volgens mij kan je een Jongeren Dagkaart Dal alleen maar via de app kopen, dus voorkomen dat het in de app komt te staan is onmogelijk. Of moet dat alsnog via een knop in een e-mail?

Badge +3

Lezen van de voorwaarden is ook een vak!

Haha en zet er dan bij dat Koningsdag 27 april is, want er zijn/waren toeristen met een oude Lonely Planet die er op 30 april achterkwamen dat er dan bijzonder weinig te doen is 😅

Reageer