beantwoord

Reizen tussen Tilburg Reeshof - Breda april/mei

  • 25 April 2024
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Hallo,

Ik reis wekelijks vanaf Tilburg Reeshof naar Amsterdam Centraal met de IC Direct. Dus met de sprinter Dordrecht naar Breda en dan de overstap in de IC Direct. In april en mei zijn er als gevolg van werkzaamheden geen treinen naar Breda maar worden er bussen ingezet. Kan ik vanaf Tilburg Reeshof met een NS bus naar Breda zodat ik de IC Direct van ongeveer 06:45 uur kan halen? En geldt dan ook het Daltarief?

Met vriendelijk groet,
Paul

icon

Beste antwoord door Re.tep 25 April 2024, 11:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4

In de Treinvervangende bussen gelden gewoon de NS vervoerbewijzen en prijsstelling alsof het een trein is. Er is geen vervoer van fietsen mogelijk. Voor een verbinding, zie op uw reisdatum de NS reisplanner.

Kan ik vanaf Tilburg Reeshof met een NS bus naar Breda zodat ik de IC Direct van ongeveer 06:45 uur kan halen? En geldt dan ook het Daltarief?

De eerste NS-bus gaat om 5.43 uur vanaf de Reeshof dus dat is vroeg genoeg.

Daltarief? Ja, mits u voor 6.35 uur in Reeshof incheckt. U moet dan in Breda uitchecken (bij de bus) en inchecken (bij de poortjes) maar dat is dan een overstap die geen invloed heeft op het daltarief.

Reputatie 4

Als je rond 06.35 uur op Reeshof pas incheckt haalt TS zijn trein op Breda van 06.45 uur natuurlijk nooit. Hou er rekening mee dat het busvervoer er ruim langer over doet.

Als je rond 06.35 uur op Reeshof pas incheckt haalt TS zijn trein op Breda van 06.45 uur natuurlijk nooit. Hou er rekening mee dat het busvervoer er ruim langer over doet.

Ik zeg ook voor 6.35 uur, dat mag dus ook eerder. Om bijv. de trein van 6.45 in Breda te halen moet je al om 5.58 uur uit de Reeshof vertrekken. Die bus doet er een eeuwigheid over omdat de geen korte, parallelle wegverbinding langs de stations is.

Reageer