Wat een gedoe om een klacht in te dienen bij de NS (dus maar hier). Het gaat om het volgende:
Morgen gaan we op excursie met leerlingen. Daarvoor heb ik tickets (jongerendagkaarten) gekocht, 10 met de juiste datum en 8 met de verkeerde datum. Dit is laat in de middag gebeurd, de tickets kan ik dus opnieuw bestellen (NS is héél erg star en heeft geen begrip voor de situatie). Vervolgens krijg ik de nieuwe tickets toegestuurd en print ze uit. Zes van de zeven tickets (1 leerling gaat morgen niet meer mee), komen uit het apparaat, 1 ticket heeft geen data en geeft error. Wéér bellen met de NS (rustig het gehele keuze-menu doorlopen, duurt ook lang). Het probleem kan niet opgelost worden, want bij de volgende mail (bij de vorige mail heb ik ook diverse printers binnen school geprobeerd) is er wéér hetzelfde probleem. Ondertussen raak ik aan de kook en vraag naar een leidinggevende, dit mag de medewerker niet doen. Wat een verschrikkelijk bedrijf ..... om te huilen.