beantwoord

storing Best dt 15 febr 18:34 - uitval van trein vanaf Eindhoven

  • 5 March 2024
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Ik heb donderdag 15 februari vanuit Eindhoven niet terug naar Almelo kunnen reizen vanwege een stroomstoring in Best.

Ik moest wel blijven overnachten en heb daardoor kosten gemaakt, Deze heb ik niet vooraf aangevraagd, dus deze kosten neem ik graag voor eigen rekening, maar de volgende dag terug reizen zou ik graag als tegemoetkoming vergoed zien. 

In de app kun je niet aangeven dat je een vertraging van meer dan 60 minuten hebt omdat de het bedrag op 0 staat en de treinrit van de volgende dag is niet vertraagd.

Ik heb al telefonisch contact gehad, maar de reis is toch in de factuur verwerkt.

 

 

icon

Beste antwoord door MoDe 5 March 2024, 15:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als je een incheck hebt van donderdag 15 februari dan kun je een beroep doen op de geld terug bij vertraging regeling. Vul in bestemming niet bereikt.

Maar waarom wil.je een vergoeding voor de reiskosten op vrijdag als je op donderdag geen reiskosten hebt gehad, omdat je niet gereisd hebt?

Voor een volgende keer als je niet thuis kunt komen met NS, neem dan direct contact op met NS klantenservice. Zij hebben thuisbrengplicht als je door storing/vertraging niet meer met de laatste vervoersmogelijkheid thuis kunt komen.

 

 

een volgende keer als je niet thuis kunt komen met NS, neem dan direct contact op met NS klantenservice. Zij hebben thuisbrengplicht als je door storing/vertraging niet meer met de laatste vervoersmogelijkheid thuis kunt komen.

Zal ik zeker doen..ik wist dit niet en is eerste keer dat me dit overkwam.

Ik zou graag een tegemoetkoming in de kosten willen door de terugrit vergoedt te krijgen..issar een klein deel van de vergoeding die ns had moeten doen als ik wel had gebeld.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

een volgende keer als je niet thuis kunt komen met NS, neem dan direct contact op met NS klantenservice. Zij hebben thuisbrengplicht als je door storing/vertraging niet meer met de laatste vervoersmogelijkheid thuis kunt komen.

Zal ik zeker doen..ik wist dit niet en is eerste keer dat me dit overkwam.

Ik zou graag een tegemoetkoming in de kosten willen door de terugrit vergoedt te krijgen..issar een klein deel van de vergoeding die ns had moeten doen als ik wel had gebeld.

 

 

Voor een vergoeding kun je gebruik maken van de geld-terug-bij-vertraging regeling. Wij kunnen dat hier in deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet regelen.

Reputatie 3

15 februari, maak gebruik van de regeling geld terug bij vertraging. Dat kan met deze formulier (bij E-ticket of incheck).

16 februari, deze kosten moet u zelf betalen.

 

Volgende keer NS klantenservice bellen. Hiervoor zijn hun 24/7 aanwezig.

 

 

Reageer