beantwoord

e ticket nummer

  • 6 February 2024
  • 4 reacties
  • 195 Bekeken

Zojuist een afwijzing van restitutie ontvangen. Omdat het juiste e-ticket nummer niet ingevuld zou zijn. Weet iemand waar je deze kan vinden? 
ik heb eenmalig een eticket via de ns app gekocht. Helaas reed de trein niet en nu wil ik het aankoopbedrag terug, maar via het formulier om restitutie aan te vragen komt er steeds een foutmelding bij het e ticket nummer wat ik heb E+9cijfers… maar dit blijkt ongeldig, het is het enigste nummer wat ik in heel de app terug kan vinden, wie kan me helpen??

icon

Beste antwoord door Lorena NS 6 February 2024, 17:44

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Stridje31 en welkom bij de NS Community! 

Ik vermoed dat je het ordernummer hebt ingevuld. Op het ticket zelf kun je het ticketnummer vinden. Mocht je ooit nog een nieuwe claim indienen, kun je het ticketnummer gebruiken (‘E’ met vervolgens 13 cijfers, waarvan 3 achter de punt). Omdat jouw claim nu al is afgewezen, kun je reageren op de e-mail met het juiste nummer.

Reputatie 7
Badge +3

Reed er 1 trein niet of meerdere treinen achter elkaar?

Ik probeer een claim in te dienen voor vertraging op traject met HSL. Toeslag gekocht in NS app, het bovenstaande gevolgd: “ticketnummer gebruiken (‘E’ met vervolgens 13 cijfers, waarvan 3 achter de punt)”. Krijg nog steeds een foutmelding dat ticketnr niet geldig is. Overigens komen order nr en ticket nr overeen, muv de drie cijfers achter de punt. Wat kan ik nu doen? 
Groet,

Charlotta

Via dit formulier zou het wel moeten werken. Als dat niet het geval is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit uit te laten zoeken. 

Reageer