Geld terug i.v.m. geen treinen meer 3 november

  • 8 November 2023
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Afgelopen vrijdag de trein vanuit Eindhoven Strijp S naar Den Bosch genomen om vervolgens naar Weesp door te reizen. Helaas liep de vertraging met treinen vanuit Den Bosch naar Utrecht en Amsterdam op en werd het uiteindelijk geen treinen meer. Heb op het station 4 medewerkers gesproken waarbij er 1 duidelijk aangaf dat NS moet verzorgen dat ik thuis zou komen. Heb ook op aanraden van de NS site ook een praatpaal geprobeerd, maar na 5min geen gehoor heb ik opgehangen. 

Al met al geen fijne situatie. 

Uiteindelijk heb ik een taxi naar huis genomen met 3 anderen om de kosten te drukken. Dat is gelukt, maar wil ik deze graag declareren omdat we alle 4 niets aan de situatie wilden doen. 

Uiteindelijk sloot ik de deur achter me om 02.43u, 4 uur later dus. 

Zojuist de NS lijn gebeld, omdat ik ook niet meer kon uitchecken en geld terugwilde van mijn reis. Zij hebben me doorverwezen naar de chat om printscreens te laten zien. De chat daarna gesproken, maar die is vrij resoluut en daar is geen spelt tussen te krijgen: antwoord is geen declaratie mogelijk. 
Ben nu via facebook bezig maar krijg ook hier weer een chatbot en heel eerlijk… ik verwacht ook hier weinig van. 

 

Iemand advies voor mij? Ik dacht echt de juiste keuze te maken om met de trein te reisen en heb geprobeerd om dit zo goed mogelijk te regelen zodat er 4 mensen 's nachts veilig thuis kwamen. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Zie o.a. dit topic van gisteren maar er zijn er wel meer op deze site. Ik hoop in ieder geval dat u een bon heeft van het taxibedrijf.

 

 

Reageer