Smerigheid

  • 16 March 2024
  • 5 reacties
  • 172 Bekeken

Vandaag in toestel 8609 eerste klas kaartje gekocht, maar zelfs de Metro ziet er netter uit dan een duur kaartje NS. Je zou je moeten schamen voor de prijs die je vraagt en de service die je verleend. Amsterdam-Arnhem


5 reacties

Goedemiddag KevinAmsterdam, Welkom op de NS Community.

Mijn excuses voor het ongemak. Ik betreur het zeer dat de stoelen in de eerste klas er zo uit zien. Ik heb een melding hierover gemaakt. Ook heb ik een melding gemaakt over de buitenkant van de trein. Hopelijk wordt de trein snel in de rotatie meegenomen.

Reputatie 7
Badge +1

Goedemiddag KevinAmsterdam, Welkom op de NS Community.

Mijn excuses voor het ongemak. Ik betreur het zeer dat de stoelen in de eerste klas er zo uit zien. Ik heb een melding hierover gemaakt. Ook heb ik een melding gemaakt over de buitenkant van de trein. Hopelijk wordt de trein snel in de rotatie meegenomen.

Melissa, hoeveel van dit soort antwoorden moeten we nog lezen. Zeker aan de buitenkant zijn de treinen al lange tijd zeer smerig. NS heeft een structureel probleem en zoals TS al stelt de prijzen zijn wel gepeperd. Dit is gewoon niet meer acceptabel.

Reputatie 7
Badge +1

Misschien goed om op te merken dat dit treinstel 8709 betreft en niet 8609. Zoals te zien op de eerste foto.

De kans is echter groot, zo niet 100%, dat treinstel 8609 er net zo uit ziet 🤣

Reputatie 2

Het enige wat je kan doen is blijven klagen. Ik vermoed dat een groot deel van de organisatie wel weet dat er een best groot probleem is, maar niet welke treinen dit betreft. 
En dan is het hopen dat ze er iets mee doen, maar goed, ik heb zoiets van dan heb ik mijn taak weer gedaan 😅 Ik doe het als ik zelf in de trein zit via ‘hoe is je reis’ en als ik gewoon vanaf het perron een smerige trein zie staan stuur ik het door naar de klantenservice via Facebook. Waarschijnlijk een druppel op de gloeiende plaat, maar dan heb ik het tenminste gemeld. 

Misschien goed om op te merken dat dit treinstel 8709 betreft en niet 8609. Zoals te zien op de eerste foto.

De kans is echter groot, zo niet 100%, dat treinstel 8609 er net zo uit ziet 🤣

Klopt, type foutje. Maar inderdaad alle treinstellen zijn smerig, zelfs de conducteur schaamde zich zei hij 😆

Reageer