Vraag over in- en uitloggen

  • 14 November 2023
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Hallo, op 9 november om 02.30 uur had ik een vlucht van Maria Hoffa naar Dehnach Central, maar ik kon niet uitchecken vanwege een storing in de trein op het volgende station, dus moest ik de tram nemen en arriveerde bij Dehnach Central. Ik vond ineens twintig euro op mijn rekening. Omdat ik niet uitlogde, wetende dat ik een gratis maandabonnement heb, hoop ik het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Hartelijk dank.


1 reactie

Badge +3

Ik begrijp dat er een correctietarief van 20 euro in rekening gebracht is op uw factuur omdat u op uw treinreis van Den Haag Mariahoeve naar Den Haag Centraal niet hebt uitgecheckt.

Ik raad u aan om even rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice om dit te laten corrigeren. Wij kunnen dat hier niet doen; deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen en wij kunnen natuurlijk geen facturen corrigeren.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Voor de volledigheid: u moet altijd in- en uitchecken voor uw reis, zelfs op tijden dat u gratis mag reizen met uw abonnement.

Reageer