Waarom kan ik op zaterdag 25 juni 2022 bij NSI geen kaartjes kopen voor de omgeleide ICB tussen Roosendaal en Antwerpen?

  • 16 June 2022
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

Reputatie 2
  • Reisadviseur*
  • 133 reacties

I.v.m. werkzaamheden rijdt de Intercity Brussel op zaterdag 25 juni volgens 9292 niet via Breda, maar via Roosendaal naar Antwerpen en Brussel

https://9292.nl/reisadvies/station-roosendaal/station-antwerpen-centraal/vertrek/2022-06-25T1244?extraInterchangeTime=0&flexStop=True&flexAddress=False

 

Ik probeer via NS International 2 kaartjes te kopen naar Antwerpen met 100% korting in Nederland

https://www.nsinternational.com/nl/treintickets-v3/#/search/NLRSD/BEABC/20220625/0921/1010?pax=A:GNA,A:GNA

 

NSI laat alleen de reguliere stoptrein zien, waar je voor €5 per persoon een kaartje kan kopen.

Waarom kan ik op zaterdag 25 juni geen 2e kaartjes met 50% korting kopen voor de snellere ICB?

nsinternational.com/nl/aanbiedingen/duo-deal-naar-belgie

 

 

 

 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

In ons systeem is de reis die 9292 aangeeft niet terug te vinden en dus ook niet te boeken. Maar vaak is het zo dat bij werkzaamheden onze reisplanner pas laat de andere opties toont. Dus het kan zijn dat als je een paar dagen voor vertrek de reis opzoekt, je deze reizen wel als optie te zien krijgt. Hierin kunnen we alleen geen garantie geven. Omdat het werkzaamheden zijn in België kan het zijn dat NMBS al meer informatie dan NS International heeft en dat de trein daar dan ook al te boeken is.

Reputatie 7
Badge +3

Dat lijkt onzin.

In Europees verband moeten gewijzigde dienstregelingen van grensoverschrijdende treinen minimaal 3 maanden door de verschillende infrastructuurbeheerders en spoorwegmaatschappijen worden doorgegeven. 

NS zou dus ruim de tijd gehad moeten hebben om de systemen aan te passen aan de gewijzigde dienstregelingen.

Reputatie 7
Badge +1

Ik had ook al opgemerkt dat de reguliere Benelux was opgeheven maar de gewijzigde treinen niet in de planner zaten en heb dat via een ander kanaal aangekaart. Daar zag men wel meteen in dat er een probleem was. Gisteren kwam de melding dat de juiste treinen vanaf 17 juni zichtbaar zijn in de NS-reisplanner. In de NS International reisplanner zal dit iets later zijn door de internationale verwerking van datawijzigingen. Ik vermoed dat dat dan pas begin volgende week zal zijn.

Reageer