beantwoord

Aanpassen Flex abonnement bij storing Mijn NS

  • 16 April 2024
  • 4 reacties
  • 92 Bekeken

Reputatie 1

In verband met de storing in Mijn NS en het systeem bij de klantenservice kan ik mijn Flex traject vrij abonnement niet terugzetten naar Flex Basis.

Kan ik dit alsnog morgen doen met terugwerkende kracht?

icon

Beste antwoord door Seinhuis 16 April 2024, 22:51

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3

Stuur NS een bericht met facebook messenger, chat of ga bellen met klantenservice.

 

Of probeer over een paar minuten opnieuw om in te loggen.

Reputatie 7
Badge +3

Jr kunt dat niet met terugwerkende kracht doen. Je kunt nog wel even snel bellen.

Badge +3

Jr kunt dat niet met terugwerkende kracht doen. Je kunt nog wel even snel bellen.

Als er een storing was (en die is er!) dan kan je dat later ook nog wel regelen (zolang er vandaag niet meer op je abonnement gereisd wordt).

En nee, dat is geen coulance.

 

Reputatie 1

Bedankt voor de reacties.

Ik heb de volgende dag weer gebeld en gelukkig was de storing grotendeels voorbij.

Het abonnement kon niet in het verleden omgezet worden maar er werd wel gecompenseerd voor die dag. Prima oplossing!

Reageer