beantwoord

Aanpassen tel nr in MijnNS

  • 22 December 2023
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Goedemorgen! Ik probeer al een paar dagen mijn telefoonnummer in MijnNS aan te passen. Na het invoeren van het nieuwe nummer en op ‘opslaan’ gedrukt te hebben krijg ik iedere keer de volgende boodschap: 

Wijziging niet gelukt

Door een technische fout kunnen de wijzigingen niet opgeslagen worden. Probeer het later nog eens.

Is de NS hiervan op de hoogte?

icon

Beste antwoord door Rory NS 22 December 2023, 14:09

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemiddag ArneM en welkom bij de NS Community!

Er is bij mij geen storing bekend rondom het aanpassen van gegevens in Mijn NS. Je kan het beste even contact opnemen met mijn collega’s van de Klantenservice. Zij kunnen je telefoonnummer wijzigen en wellicht ook even uitzoeken wat er fout gaat in je account.

Goedemiddag,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn telefoonnummer klopt niet in de persoonlijke gegevens en ook wil ik mijn mobiele nummer toevoegen. Ook kreeg ik de melding technische fout als reden. Nog een paar keer geprobeerd opnieuw te wijzigen maar vergeefs  

Badge +3

Ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn telefoonnummer klopt niet in de persoonlijke gegevens en ook wil ik mijn mobiele nummer toevoegen. Ook kreeg ik de melding technische fout als reden. Nog een paar keer geprobeerd opnieuw te wijzigen maar vergeefs  

Als telefoonnummer voldoet 0100000000 (of iets anders van 10 cijfers dat met 0 begint). Mobiele nummer mag leeg zijn.

Ze gaan je toch niet bellen, dus doe geen moeite tenzij je iets anders wilt wijzigen en die foutmelding krijgt 😅

Reputatie 7
Badge +2

Ik kreeg die foutmelding anderhalve maand geleden ook toen ik m'n adres wilde aanpassen. Maar toen ik later inlogde om het opnieuw te proberen bleek ondanks de foutmelding de wijziging wel doorgevoerd te zijn.

Reageer