Correctietaricen

  • 23 January 2022
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Waarom zou ik 20 euro extra betalen als ik twee keer heb ingecheckt in oisterwijk. 20.12.2021?

Oisterwijk 18:09

Tilburg 18:21

 


4 reacties

Badge +3

Omdat het systeem nu (ook) een reis ziet waarvoor wel is ingecheckt, maar niet is uitgecheckt. Dat kost 20 euro.

Om dit recht te zetten, kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +4

Twintig euro is een correctietarief, er is dan iets niet goed gegaan met in- of uitchecken. Kijk op MijnNS even op Reishistorie, dan wordt het meestal wel duidelijk wat er is gebeurd. Eventueel kunt u contact opnemen met Klantenservice om het te herstellen. 

 

Edit: Lees ook even dit topic, dat kan verhelderend zijn:

 

Reputatie 7
Badge +4

Al is Heer Bommel nog zo snel, de kater achterhaalt hem wel, lol.

Waarom zou ik 20 euro extra betalen als ik twee keer heb ingecheckt in oisterwijk. 20.12.2021?

Oisterwijk 18:09

Tilburg 18:21

Twee keer inchecken kan helemaal niet. Als u uw kaart voor een tweede keer voor een paaltje houdt checkt u als u al ingecheckt bent juist weer uit.

Als u vervolgens naar Tilburg reist en dan door de poortjes naar buiten gaat wordt vervolgens €20 in rekening gebracht omdat u zonder incheck hebt gereisd.

Reageer