beantwoord

mijn NS werkt onvolledig

  • 18 February 2022
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Bij mijn NS vind ik alleen gegevens over gemaakte reizen.

Het tabblad mijn producten komt niet (meer) in beeld.

wat moet ik doen om weer al mijn gegevens te kunnen inzien?

icon

Beste antwoord door Tochjo 18 February 2022, 17:47

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Maakt u gebruik van de app? Die heeft niet alle mogelijkheden die de webversie van Mijn NS biedt. Daar zou u wel een tab Mijn producten moeten zien.

Ziet u deze ook niet in de webversie? Neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice om uit te zoeken wat er misgaat. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer