Sjonge, ik was zo blij met NS Flex. Geen gedoe meer, gewoon elke maand een rekening achteraf en automatische incasso.
Tot het me vorige maand plotseling niet meer lukte om in te checken in de bus van Arriva.
Ik stond zwaar voor joker.
Ik naar de balie, bleek dat er veel klachten zijn hierover. Zolang je een landelijk abonnement hebt werkt NS Flex goed, maar o wee als je een lokaal abonnement pakt, zoals ik heb gedaan na 8 maanden. Dan slaat NS Flex een beetje op tilt. Dit probleem is kennelijk al sinds vorig jaar als kinderziekte bij NS bekend en zou snel opgelost zijn. Nou, dat is het dus nog steeds niet.
Nu krijg ik dus elke maand een factuur met € 0,00 en moet ik alsnog zelf saldo op de kaart zetten.
NS, hoe en wanneer gaan jullie dit oplossen?
P.S. ik heb NS Flex zonder abonnement en daarnaast Brabant Dalkorting bij Arriva
Beste antwoord door Sascha NS
Bekijk origineel