beantwoord

overzicht

  • 15 August 2022
  • 4 reacties
  • 74 Bekeken

Als ik kijk in de reis historie bv 10 aug zie ik maar enkele rit van HTM Den Haag en ik ga heen en terug van en naar Den Haag HS.dit ge beurt vaak dat ik maar een van de twee ritten zie.

als ik kijk op de totaal rekening zijn wel beide ritten gerekend.

 

dit is heel lastig daar ik per rit moet declareren.

 

Han

icon

Beste antwoord door bahnrider 15 August 2022, 07:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

gewoon ff wachten-komt vanzelf er wel weer op.

In de loop van de nacht moeten al die bussen+trams hun opgeslagen data naar een central punt overseinen dat dat dan weer door stuurt naar wie de nota verzorgt. Dat gaat niet altijd goed of ala minute. Met een retourrit heb je dus met 2 aparte trammetjes te maken-misschien net wel uit andere remises

Ik veronderstel dat die declaraties ook niet meteen de dag zelf de deur uit moeten-maar best een daggie kan wachten

Ik kan we wachten maar na twee weken staat het er nog niet op

Badge +3

Ik kan we wachten maar na twee weken staat het er nog niet op

Zelfs een NS treinrit kan 3 weken duren, toch @Momo?

 

Reputatie 7
Badge +3

Bij een bepaalde NS treinrit van begin juli duurde het bij mij inderdaad 3 weken voor die in mijn reishistorie kwam (en daardoor ook een maand later op de factuur). 

 

Als u vaker ritten met tram, bus of metro maakt die u moet declaren zou u via de klantenservice kunnen vragen om het BTM gedeelte van NS Flex uit te zetten. U reist dan met de tram (bus en metro) weer op saldo en kunt in uw OV-chipkaart.nl account direct uw reishistorie zien. Voor treinreizen moet u dan nog wel wachten tot ze in uw MijnNS reishistorie staan. 

Reageer