beantwoord

Persoonlijke gegevens

  • 1 September 2022
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Goedenmorgen,

Ik heb de volgende vraag.

Vandaag heb ik mijn OV-Chipkaart gekoppeld aan mijn NS echter loop ik tegen het feit aan dat bij mijn persoonlijke gegevens niet volledig ingevuld zijn. Daar kwam ik achter omdat het niet lukte om een NS Flex Basis aan mijn kaart te koppelen omdat hij mijn geboortejaar niet herken.

 

Hoe gaan we dat voor elkaar krijgen dat dit wel goed staat?

 

Mijn geboortejaar is ***

 

Alvast bedankt en ik hoor het graa.

 

Met vriendelijke groet,

 

Marcus Vogelaar

 

*Foto met persoonsgegevens en geboortedatum verwijderd door moderator*

icon

Beste antwoord door Tochjo 1 September 2022, 10:25

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Hiervoor moet u even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Goedemorgen Tochjo,

Bedankt voor je feedback 😉

Reageer