beantwoord

wintercity 2023

  • 6 December 2023
  • 7 reacties
  • 251 Bekeken

6 dec en nog steeds geen oplossing noch een bericht aan klanten

Na heel veel proberen nog steeds geen log in (partner wel, moeiteloos)

 

Al jaren zelfde mailadres zonder problemen, ook vorig jaar niet (wintercity 2022 super leuk)
 

Ik baal hier ontzettend van!

Wanneer is dit opgelost!!!!!!?????

icon

Beste antwoord door Lorena NS 6 December 2023, 10:04

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het zou 4 december opgelost zijn…

Fijn dat het in 2022 super leuk was, toen kon ik niet mee doen, ik snap jouw frustratie.

Reputatie 6
Badge +2

Hey frustri en welkom op de NS Community! 

Het inlogprobleem zou inderdaad opgelost moeten zijn. Als dit bij jou niet het geval is, wil ik je vragen om even een berichtje te sturen via X of Facebook met jouw gegevens en een foto van de foutmelding. 

Reputatie 1

Ik kreeg vandaag bericht dat ik de cadeaucode van 6 december kon openen, en van alle dagen daarvoor. De trein rijdt inderdaad tot en met 5 december, daarna staat er een slotje op. Helaas, het schijnt toch wel erg moeilijk te zijn om een werkende website te maken.

Reputatie 3

Er zijn inmiddels 20+ topics hierover, zullen we er gewoon eens mee kappen? We weten nu wel dat het niet werkt, en je maakt bovendien erg weinig kans om iets te winnen als het wel zou werken.

Reputatie 1

Er zijn inmiddels 20+ topics hierover, zullen we er gewoon eens mee kappen? We weten nu wel dat het niet werkt, en je maakt bovendien erg weinig kans om iets te winnen als het wel zou werken.

Het lijkt me beter als NS eens met deze onzin zou kappen.

Reputatie 7
Badge +3

Inderdaad, stop met wintercity. Stuur abonnementhouders de couponcodes op en maak een aantal abonnementhouders blij met een kadootje zoals een beanie of een koek. Wintercity kost handenvol geld aan marketing en uren van klantenservicemedewerkers. Daarnaast levert het frustratie op bij hen, waarbij het niet lukt om mee te doen. Echter moet ict wel werken om abonnementhouders iets te sturen. Als men al geen uitnodiging krijgt om mee te doen zullen die couponcodes ook niet aankomen.

Reputatie 3

Er zijn inmiddels 20+ topics hierover, zullen we er gewoon eens mee kappen? We weten nu wel dat het niet werkt, en je maakt bovendien erg weinig kans om iets te winnen als het wel zou werken.

Het lijkt me beter als NS eens met deze onzin zou kappen.

dat lijkt me wat kort door de bocht. NS heeft - dacht ik - meer dan 100.000 vaste klanten. Ik lees op dit forum  (veel) minder dan 1000 klachten. Maar irritant is het wel als de ICT niet meewerkt.

Reageer