beantwoord

geld terug met pinpas

  • 4 October 2023
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Hoe krijg ik mijn geld terug ik heb per ongeluk met men pin pas in gecheck ik heb uit gecheckt daar na en zijn at die geannuleerd was toen keek ik op men bank rekening en er stond gewoon €24 ik krijg een appje van men vader dat er €20 euro van men bank af is! Hoe krijg ik men geld terug! 

icon

Beste antwoord door Robert B 4 October 2023, 18:56

Bekijk origineel

3 reacties

Hoe krijg ik mijn geld terug ik heb per ongeluk met men pin pas in gecheck ik heb uit gecheckt daar na en zijn at die geannuleerd was toen keek ik op men bank rekening en er stond gewoon €24 ik krijg een appje van men vader dat er €20 euro van men bank af is! Hoe krijg ik men geld terug! 

Het is uit uw verhaal niet precies duidelijk wat u nu precies hebt gedaan. Wellicht contact met de Klantenservice opnemen.

Badge +3

24 euro lijkt op de kosten voor een gemiste in/uitcheck trein (20 euro) plus een gemiste in/uitcheck voor bus/tram/metro (4 euro).

Als dit met een pinpas was, zie (na 5 dagen) https://zelfregelen.ovpay.nl/reisoverzicht en vraag het teveel betaalde bedrag terug.

Reputatie 5

24 euro lijkt op de kosten 

Volgens mij was het saldo van de bankrekening 24 euro en is er 20 euro afgeschreven. Voor de oplossing maakt dat verder ook eigenlijk niet uit. (Na 5 dagen via reisoverzicht van OVpay geld terugvragen.)

Reageer