Mijn lijstje van frustraties voor NS!

  • 5 April 2024
  • 0 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 3

Hallo mede reizigers!

 

Ik reis 4x in de week van Middelburg - Utrecht ennn weer terug 🎉 dat houdt dus in dat ik 17:28u-21:44u per week in de trein zit (+ nog wat extra als ik vertraging heb) en ik heb toch wel een lijstje met frustraties die ik met alle liefde zou willen delen!

 

  • De overstap tijd in Roosendaal van Vlissingen - Roosendaal naar Roosendaal - 's Hertogenbosch (Zwolle), heb deze ik weet niet hoe vaak moeten missen want met 3 minuten overstaptijd mis je die trein vrij snel (Lieve NS doe hier eens wat aan)
  • De overstap tijd in 's Hertogenbosch van Utrecht Centraal - 's Hertogenbosch naar 's Hertogenbosch - Roosendaal, precies hetzelfde verhaal als in Roosendaal en ik heb ook gehoord dat dit met meerdere overstappen is in 's Hertogenbosch. (Lieve NS doe hier ook wat aan)
  • 27 minuten overstap tijd in Rotterdam Centraal op vrijdag van Middelburg - Rotterdam Centraal naar Rotterdam Centraal - Utrecht Centraal, een lange overstap tijd is soms fijn (kijk naar bovenste 2 punten) maar niet als je reistijd bijna de 3 uur aan tikt. Dit is meer "mijn" probleem 🤣 (Geen grap ik heb die 27 minuten wel eens omgetoverd in 5 minuten door vertraging)
  • Gebruik van sprinters op Traject Rotterdam Centraal - Utrecht Centraal (behalve op vrijdag want dan rijd ie niet 🤩🤩), sprinters zijn leuk als het de goeie sprinters zijn, een SLT valt niet onder "goeie sprinters" hutje mutje met je benen in je nek omdat je veelste lang bent voor zo'n sprinter met de beenruimte voor iemand van 1 meter 20. En dan ook nog het lef hebben om er maar 1 in te zetten
  • Stoptrein Vlissingen - Roosendaal, het lijkt op een oneindige reis en is dus niet plezant, + wie woont er nou weer in Krabbendijke?!? 😂
  • Het Zeeuwse Spoor in het algemeen, voor mijn gevoel stort ie half in elkaar en mijn hartje kan dat denk ik niet meer zo lang aan (ProRail doe beter je best)
  • Mensen die niet rustig kunnen wachten totdat alle mensen zijn uitgestapt, is meer een principe kwestie, maar het lijkt mij wel zo netjes.
  • Snelheidsbeperkingen (Ik wijs naar jou meneertje Zevenbergen) m'n reis duurt al lang genoeg ik kan een snelheidsbeperking er niet bij hebben. We leven niet op een snelweg hoor 🤡, en ik heb inmiddels een trauma opgelopen aan de snelheidsbeperkingen op het Zeeuwse Spoor door de verzakkingen.

 

Neem veel van dit met een korreltje zout, het zijn allemaal frustraties maar soms een beetje overdreven door mijzelf ❤️.

P.S ik zit potverdikkie al in totaal duizend uur in een trein 😭

Wat zijn jouw frustraties op het spoor?


0 reacties

Geen reactie

Reageer