beantwoord

train sim world

  • 21 September 2023
  • 2 reacties
  • 402 Bekeken

Hoi hooi, wellicht een gekke vraag met een vrij logisch antwoord.

hoezo is het eigenlijk niet mogelijk om bij een specifieke trein simulator met Nederlandse treinen te rijden? 
heeft dat simpelweg te maken met dat NS geen akkoord heeft gegeven om het materiaal te digitaliseren?

of heeft dovetailgames geen interesse in het prachtige o zo drukke Nederlandse spoor?

DTG geeft geen antwoord vandaar dat ik het aan jullie vraag!

icon

Beste antwoord door mrfreeze 21 September 2023, 14:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Saturner026,

Het kost natuurlijk best veel tijd (en dus geld) om zoiets te programmeren. Nog los van de eventuele licentiekosten die je zou moeten betalen. Je richt je als gamemaker dus vooral op de grotere markten.

Ik weet wel dat ChrisTrains veel Nederlandse treinen heeft gebouwd voor Train Simulator, en Nederlandse routes zijn hier en hier te vinden. Ik weet alleen niet of die ook nog te gebruiken zijn in Train Sim World.

Hoi Saturner026,

Het kost natuurlijk best veel tijd (en dus geld) om zoiets te programmeren. Nog los van de eventuele licentiekosten die je zou moeten betalen. Je richt je als gamemaker dus vooral op de grotere markten.

Ik weet wel dat ChrisTrains veel Nederlandse treinen en trajecten heeft gebouwd voor Train Simulator. Ik weet alleen niet of die ook nog te gebruiken zijn in Train Sim World.



dat is inderdaad al wat ik dacht, ik heb heel toevallig gelezen dat ChrisTrains vrij recentelijk werk heeft verricht voor zowel de classic als de TSW dus dan hoop ik nog dat het komt!!

Hopelijk komt het nog in TSW4, net als Oostenrijk.

bedankt voor je reactie!!

Reageer