beantwoord

Eigen fiets bij fietsstalling poortje defect

  • 7 August 2023
  • 6 reacties
  • 107 Bekeken

Ik heb mijn eigen fiets vandaag gestald in de fietsenstalling bij Helmond Centraal. Nu wilde ik net de fiets uitchecken, maar mijn ovkaart deed het niet. Er stond iets van doorgang vrij en het poortje stond open. Kan ik mijn fiets alsnog uitchecken, zodat ik niet hoef te betalen na 24 uur?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 7 August 2023, 20:11

Bekijk origineel

6 reacties

Goedenavond HelmondCentraal en welkom bij de NS Community.

Je kunt hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen mee kijken en als het nodig is de betreffende rit alsnog afsluiten. Contact kan telefonisch, via chat of Social Media. Op deze pagina vind je alle contactdetails.

Ik heb de chat geprobeerd --> doorverwezen naar telefonisch contact.

1e keer aan de telefoon: ik heb een telefoonnummer voor u. Meneer verbreekt verbinding voordat ik telefoonnummer heb.

2e keer aan de telefoon, ja meneer u moet een bericht in de ns chat groep zetten.

Chatgroep: bel maar…

Dus wat nu?

Dat vind ik heel vreemd, je kan hiermee zowel telefonisch als via de chat geholpen worden. Wat hebben mijn collega's precies aangeven waarom je met het andere kanaal contact op moest nemen?

Bij de chat gaf ik aan waar ik voor kwam. Werd ik meteen doorverwezen naar telefonisch contact.

De 1e keer telefonisch contact, moest ik contact opnemen met een speciaal telefoonnummer. 2 minuten gewacht tot het telefoonnummer opgezocht werd en vervolgens werd de verbinding verbroken.

De 2e keer telefonisch contact, moest ik naar de ns website. Naar de ns chat groep. Hopelijk kreeg ik snel reactie, kreeg ik te horen.

Goedemorgen, wat vervelend dat je steeds van de één naar de ander wordt gestuurd. De Klantenservice zou dit voor je moeten kunnen regelen. Is het een optie voor je om via Facebook of Twitter contact op te nemen? Daar is het team wat kleiner, maar kan ik op voorhand aangeven dat je eraan komt. Zo kan ik er hopelijk voor zorgen dat het nu definitief goed geregeld wordt.

Bij de chat gaf ik aan waar ik voor kwam. Werd ik meteen doorverwezen naar telefonisch contact.

De 1e keer telefonisch contact, moest ik contact opnemen met een speciaal telefoonnummer. 2 minuten gewacht tot het telefoonnummer opgezocht werd en vervolgens werd de verbinding verbroken.

De 2e keer telefonisch contact, moest ik naar de ns website. Naar de ns chat groep. Hopelijk kreeg ik snel reactie, kreeg ik te horen.

Geef (met een link naar dit topic) aan dat het wel via de NS Chat kan.

Helaas zijn veel medewerkers totaal onwetend. Ik was pas mijn OV-chipkaart met NS Flex-abonnement kwijtgeraakt en mijn NS-abonnement kon niet opgezegd worden zonder langs de kaartautomaat te gaan. Toen ik aangaf dat een andere medewerker een paar uur geleden zei dat het wel kon, bleek het opeens wel mogelijk, al beweerde de medewerker nog steeds: ‘Naja, volgens mij moet u nog steeds langs de kaartautomaat, ik wens u nog een fijne dag meneer’. Een kwartiertje later kreeg ik per e-mail de bevestiging. 

Reageer