beantwoord

Weerkzaamheden Kleine Spoorbomen Hilversum

  • 9 May 2024
  • 4 reacties
  • 156 Bekeken

Beste,

 

 

Ik heb in de krant online kunnen lezen dat er van 2 december 2024 tot en met het voorjaar 2025 mogelijk werkzaamheden zijn aan de kleine spoorbomen in Hilversum. Nou is het zo dat ik bijna elke dinsdag naar mijn dagbesteding moet (foto's scannen via Autitalent) maar ik weet eigenlijk niet of ik daar last van zou hebben als ik in die periode van Weesp naar Hilversum toch met de trein moet gaan. Als de werkzaamheden aan de kleine spoorbomen in het weekends misschien plaats kan vinden dan zou ik daar geen last van hebben. Maar het gaat mij vooral om de dinsdagen of ik wel of niet met de trein kan gaan?? Heeft iemand een idee?? Misschien weet ik anders ook niet of ik de media moet gaan geloven dan dat het in praktijk teweeg zal brengen?

icon

Beste antwoord door iMark 9 May 2024, 12:17

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge

Dat mogelijk kunt u schrappen, die werkzaamheden gaan daadwerkelijk uitgevoerd worden. Maar volgens mij is het nog niet duidelijk in hoeverre het treinverkeer daar last van gaat hebben.

Op de lijst van ProRail zie ik momenteel alleen het weekend van 14/15 december staan als treinvrije periode.

Reputatie 7
Badge +3

In het artikel wordt gesproken over een treinvrije periode zodat ProRail werkzaamheden kan uitvoeren. Dat zal dat weekend van 14/15 december zijn. Op overige momenten is de spoorwegovergang niet te gebruiken door weggebruikers. De treinen zullen normaal rijden.

Sorry voor mijn late antwoord. Maar thanks.

Reageer