beantwoord

Berekend 85 euro

  • 12 October 2023
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Ze betaalden voor een kaart met 40% korting van 5,60 euro per maand, maar gedurende deze tijd maakten ze geen gebruik van het reisticket, het werd van mijn rekening afgeschreven voor 85 euro. WAAROM!? Stort het geld terug op mijn rekening. Mijn kaartnummer is 3528***********.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 12 October 2023, 21:06

Bekijk origineel

2 reacties

Een abonnement kost geld. Of je er nu wel of geen gebruik van maakt. Je kunt dit abonnement zelf stopzetten. 

Hallo Jullia en welkom bij de NS Community,

 

Dit betreft een reiziger-helpt-reiziger platform. Wij kunnen hier niet in je gegevens kijken en je vraag beantwoorden. Daarnaast heb ik het vermoeden dat iemand anders die je kent een abonnement op zijn of haar naam heeft en jouw IBAN heeft opgegeven. Met NS Flex reis je op rekening. We incasseren abonnementskosten vooruit gezamenlijk met de gemaakte reiskosten van de afgelopen maand. Dat is waarschijnlijk nu het geval. Je kan het beste de contracthouder zijn of haar IBAN laten wijzigen zodat de kosten niet meer van jouw IBAN worden geïncasseerd. Mocht dit niet lukken kan je altijd nog het bedrag storneren waarna wij de contracthouder berichten dat wij de kosten niet kunnen incasseren met de mogelijkheid om de betaling online te voldoen.

Reageer