beantwoord

change subscription from flex to das vrij

  • 23 December 2023
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Hallo, vandaag probeer ik al 23 dagen mijn abonnement te wijzigen van Ns flex naar Das vrij... momenteel maak ik twee ritten per dag heen en weer tussen beverwijk en coolhaven... Aan het einde van de dag informeren wij u graag over uw klant en kunt u meer informatie over hen te weten komen... Ik heb geen facturen die ik moet betalen, maar het systeem zegt ja, ik heb al ingecheckt en uitgecheckt, ik weet niet hoe vaak... Ik had 2 facturen die op verschillende dagen werden bekeken, ik betaalde de eerste, ik wachtte 3 dagen en ik kon hem niet krijgen, ik belde opnieuw en ik had de tweede, ik betaalde nog eens 3 dagen en ik kon hem niet krijgen Het… Tussen dit alles door zijn het 23 dagen geweest van een 16e + 16e terugreis... Vandaag gaven ze me een kortingsbon voor twee dagen en zeiden dat ik naar de machine moest gaan om het proces te doen. Ik ging naar de machine en vond er niets over. De vraag is: hoe voer ik dit proces uit en hoe lang duurt het wachten omdat ik geen andere kaart kan aanvragen en het zelfs geen zin heeft om er al een te hebben, niemand anders dan de klantenservice kan het oplossen en zelfs tussen afdelingen komen dingen niet overeen. Als je het oproeplog opent, heb ik vandaag twee keer gebeld, de eerste was. Ik zei dat ik de kortingsbon zou krijgen en dat ik een briefje zou achterlaten zodat ik weer een andere afdeling kon bellen, ik hing op en belde de afdeling I werd opnieuw verzonden. aangegeven en als ik je niet zou vertellen het briefje te lezen... zou ik geen korting krijgen, want het eerste wat hij tegen me zei voordat hij alles volledig zag was... Het spijt me, maar er zijn facturen, Ik zei: kijk er niet meer naar... Het spijt me, maar je moet een reset uitvoeren, ik heb het al twee keer gedaan, zie het briefje... en je weet met wie je hebt gesproken... bijna nee men kan betrekking hebben... Neem de tijd om te kijken en te zien hoe het gaat... bedrieg het nu voordat je het leest totdat het 24 uur duurt... Hoe lang moet ik nog uitstellen en hoe kan ik deze situatie oplossen?

icon

Beste antwoord door Jan Haverkamp 24 December 2023, 07:22

Bekijk origineel

1 reactie

Ik denk dat u Google Translate gebruikt, want dit is onbegrijpelijk voor ons 

I think that you used Google Translate, because your question is incomprehensible to us.

Reageer