beantwoord

NS yoursafe kan mijn abonnementsgeld niet van mijn kaart afhalen

  • 24 April 2024
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Ze konden de 19 euro schuld van mijn NS abonnement niet van de kaart afhalen omdat ik een yoursafe kaart had gebruikt. Ze hebben me een IBAN nummer gestuurd. Ik moet het geld daarheen sturen, maar ik weet niet of deze transactie veilig is. Heeft NS zo'n applicatie?

icon

Beste antwoord door Lorena NS 24 April 2024, 12:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi Kubra acar

Ik weet niet precies wat voor applicatie je bedoeld, maar in dit geval raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice om de betaling te controleren. Via die weg kunnen ze je ook de juiste betaalgegevens geven zodat je de betaling zelf kunt overmaken.

Reputatie 7
Badge +1

Je kunt toch gewoon een overschrijving doen naar de IBAN van NS?

Waarom de incasso mislukt is, dat moet je aan Yoursafe vragen.

Badge +3

Ze konden de 19 euro schuld van mijn NS abonnement niet van de kaart afhalen omdat ik een yoursafe kaart had gebruikt. Ze hebben me een IBAN nummer gestuurd. Ik moet het geld daarheen sturen, maar ik weet niet of deze transactie veilig is. Heeft NS zo'n applicatie?

Welkom bij de NS Community!

Het is al eerder voorbij gekomen. Yoursafe doet blijkbaar niet aan SEPA direct debit (incasso’s), dus zal je altijd (rond dezelfde dag van de maand) een herinnering krijgen om het bedrag per ommegaande handmatig over te maken.

Als het om NS Flex gaat en de begunstigde NS GROEP IZ NS REIZIGERS is met IBAN NL14ABNA0576850675 dan klopt het. De facturen vind je uiteraard ook terug in Mijn NS.

Vergeet bij handmatig overboeken je factuurnummer niet (11 cijfers en begint met een 4).

Wil je van die herinneringen af zijn? Dan kan je nog uitwijken naar een (gratis) Revolut Standard of N26 account.

Reageer