beantwoord

Verkeerde afboeking.

  • 3 May 2024
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 1

Op dinsdag 16 April heb ik ingecheckt in bus 65 van Connexxion bij Station Middelburg en uitgecheckt bij halte Podium/Scala in Middelburg. Een reis van twee haltes, met een reisduur van 8 minuten.

Volgens 9292 zou ik € 1.79 moeten betalen, echter er is € 19.51 afgeboekt. ( € 17.72 teveel )

Ik maak gebruik van NS dal en reken dus af via mijn Ns account. De nota over April is nu binnen gekomen en dus inderdaad € 17.72 te hoog.

Mijn vraag is hoe en bij wie moet ik het teveel betaalde terug vorderen?

Ik hoop op een reactie.

Vriendelijke groet Cas Holleman 

icon

Beste antwoord door Daniel 3 May 2024, 17:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

De claim moet je indienen waar je gereisd hebt, bij Connexxion dus. Het is immers ook hun apparatuur die onjuist werkte.

Je kunt daarvoor dit formulier invullen.

Reputatie 1

Hartelijk dank voor je reactie Daniel.

Blij met het claim formulier. 

Cas Holleman 

Reageer