Gisteren voor donderdag as. een upgrade van 2e naar 1e klasse via de weg = weg weken aangevraagd. Wel 1 euro al afgeschreven, maar de mail en link voor bestelde e-ticket nooit ontvangen.
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelGisteren voor donderdag as. een upgrade van 2e naar 1e klasse via de weg = weg weken aangevraagd. Wel 1 euro al afgeschreven, maar de mail en link voor bestelde e-ticket nooit ontvangen.
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelOok in de spam box geen mailtje ontvangen
Wanneer je op het plaatje van de upgrade klikt en nogmaals aanvraagt, krijg je de code te zien. Deze code kun je overnemen en invullen op de pagina waar je deze kunt verzilveren.
Je betaalt als je dit zo doet niet nog een keer €1.
Alles gedaan zoals beschreven. Echter word ik weer doorgeleid naar de pagina met ideal verzoek. Bij de ingevoerde code geeft het systeem dat dit een couponcode betreft….
gelukt!
Dank.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.