beantwoord

Geen email wintercity

  • 7 December 2023
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Ik heb het sinds eind november geprobeerd, maar ik krijg tot op de dag van vandaag geen mail als ik me probeer op te geven voor de wintercity. Ik lees overal dat de issue zou moeten zijn opgelost.

 

Vorig jaar werkte dit mailadres nog wel en er is sinds vorig jaar niets veranderd aan mijn abonnement of mailadres...

 

Wat moet ik doen om mij wel aan te kunnen melden?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door MoDe 7 December 2023, 08:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Geduld hebben.

Heb je wel een uitnodiging gekregen en probeer je via die mail aan te melden, probeer het dan via de website zonder die mail. En kijk in de spam. 

Dank voor het antwoord, maar dat is echt een beetje een dooddoener. Ik heb al in spam gekeken, ik heb het regelmatig geprobeerd via de website over de afgelopen weken. Ik heb ook geen uitnodiging gekregen, maar volgens de voorwaarden zou ik wel mee moeten doen.

 

Geduld wordt op de proef gesteld zonder duidelijke communicatie en antwoorden. Ik wil weten waar ik aan toe ben. 

 

Kan iemand een echt antwoord geven alsjeblieft?

Reputatie 7
Badge +3

Dank voor het antwoord, maar dat is echt een beetje een dooddoener. Ik heb al in spam gekeken, ik heb het regelmatig geprobeerd via de website over de afgelopen weken. Ik heb ook geen uitnodiging gekregen, maar volgens de voorwaarden zou ik wel mee moeten doen.

 

Geduld wordt op de proef gesteld zonder duidelijke communicatie en antwoorden. Ik wil weten waar ik aan toe ben. 

 

Kan iemand een echt antwoord geven alsjeblieft?

Het enige echte antwoord zal zijn dat er aan gewerkt wordt en dat je moet blijven proberen. Met wat geluk wordt het vandaag opgelost, met pech deze winterversie niet. Dien vooral een klacht in.

Jammer. De NS en ik hebben al niet zo'n succesvol jaar reizen achter de rug, dus dat dit ook niet werkt maakt het jaar wel in lijn der verwachting af. 

 

Ik blijf het dan maar proberen. Dit jaar maar snel achter ons laten en hopen dat het volgend jaar beter wordt :)

 

Toch bedankt!

Reageer