beantwoord

Ik heb met NS wintercity een ov fietsdopper gewonnen maar die heb ik nog niet ontvangen.

  • 12 January 2024
  • 22 reacties
  • 465 Bekeken

Beste,

Ik heb met NS wintercity een ov-fietsdopper gewonnen maar die heb ik nog niet ontvangen. Mijn adresgegevens heb ik achtergelaten. 
 

zou die nog moeten komen?

 

Groeten, Max

icon

Beste antwoord door Laura NS 22 January 2024, 13:48

Bekijk origineel

22 reacties

Goedenavond M.ver-13.6.96, Welkom om de NS Community!

Zou je jouw gegevens in jouw account willen aanvullen? Dan ga ik kijken wat ik voor jou kan betekenen. 

Goedenavond,

 

Ik heb mijn 06 nummer toegevoegd in mijn account. Mijn adresgegevens stonden al correct in mijn account.

 

Groeten,

Max

Reputatie 6

Ik zie dit helaas niet terug in je profiel! Let er wel op dat je Mijn NS profiel en je Community profiel niet hetzelfde zijn, dus we kunnen dit niet zien als je dit alleen in je Mijn NS account hebt staan. 

Beste,


Hoe moet ik mijn gegevens in NS community zetten?

 

Groeten, Max

Badge +3

Dat kunt u op deze pagina doen.

Beste,

 

Ik heb mijn persoonlijke gegevens in NS community account gezet.

 

Groeten, Max

Beste,

 

Hoe verder?

 

Groeten, Max

Zou je nog je postcode willen toevoegen? Heb je ook toevallig al in de PostNL-app gekeken over informatie over de verzending?

Postcode is toegevoegd. Ik heb nog niet op post nl app gekeken.

Zou je dat eens willen doen om te zien of er iets bij staat?

Post nl app zegt dat er geen pakketje onderweg is.

Is het nu wachten tot ik bericht heb in de mijn post nl app?

Reputatie 7
Badge +3

Is het nu wachten tot ik bericht heb in de mijn post nl app?

Ik ben bang dat je dan voor niets wacht. De prijzen zouden 2 weken geleden zijn verstuurd. Ik heb mijn gewonnen NS sokken wel ontvangen.

Misschien kan @Erryt NS jou verder helpen?

Ik heb begrepen dat Doppers opnieuw verstuurd worden door een issue. Ik heb nu de vraag uitstaan of er al een indicatie is voor verzenden/ontvangen.

Bedankt voor de reactie. Houden jullie mij op de hoogte?

Zeker! Ik heb dit topic even op mijn naam gezet, zodat ik hem makkelijk terug kan vinden zodra ik hier meer over weet. Dan deel ik het direct.

Is goed.

Ik ben er inmiddels achter dat ik hier zelf een actie voor uit kan voeren, dus dat doe ik even!

Edit: De Dopper zal naar je worden verzonden @M.ver-13.6.96!

Prima, dankjewel. Ik zal de mijn post nl app in de gaten houden.

Hij ligt klaar bij de post om verzonden te worden. Ik verneem het graag wanneer je hem hebt ontvangen! :)

Doe ik.

Ik heb hem ontvangen. Dankjewel.

Reageer