beantwoord

upgrade 1e klas komt niet in app

  • 4 December 2023
  • 5 reacties
  • 148 Bekeken

Ik heb via ns wintercity een upgrade voor eerste klas gekocht. Ik krijg keurig de mail met de verwijzing naar de pdf. Deze pdf kan  ik ook openen. Maar Opslaan in MijnNS werkt niet, daar komt niets in te staan. Uitprinten mag wel maar een screenshot van de pdf mag niet, dat begrijp ik ook niet. Maar ik heb nu dus eigenlijk niets. Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door MoDe 5 December 2023, 13:55

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op onze NS Community, jannyvanrooy. Waar loop je precies tegenaan bij het willen laden in de app?

Reputatie 7
Badge +3

In de email.staat een link naar de pagina waar je het kaartje kunt downloaden. Als je een pdf hebt gekregen dan heb je in  de mail waarschijnlijk aangeklikt dat je deze wilt printen. Klik opnieuw op de link in de mail en kies voor de app. Let op, je kunt het kaartje alleen in de app zetten als je de het download op hetzelfde apparaat als als de app staat. Vanuit een computer in de app zetten op de telefoon kan niet.

Ik heb de upgrade naar 1e klas als QR-code in mijn app staan. Maar wat check ik in bij het poortje, mijn ov-kaart? en dan nog eens met mijn QR-code?

Reputatie 6
Badge +2

Hey ElseG! Je kunt inchecken met jouw OV-chipkaart. De upgrade hoef je niet los in te checken.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb de upgrade naar 1e klas als QR-code in mijn app staan. Maar wat check ik in bij het poortje, mijn ov-kaart? en dan nog eens met mijn QR-code?

Het is een 1 klas upgrade geen 1e klas vervoersbewijs. De upgrade is alleen geldig in combinatie met een vervoersbewijs. Je moet dus inchecken met ov-chipkaart of een ander vervoersbewijs hebben.

Reageer