WIntercity - warme drank - op=op

  • 1 December 2023
  • 11 reacties
  • 579 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Vanochtend de eerste e-mail van Wintercity om 8.31 ontvangen met de actie voor een warme drank. Tien minuten later - als ik op de link geklikt heb - blijkt op=op! Erg vreemd voor een actie waarin staat dat je de barcode tot 31 december kunt downloaden.


11 reacties

Reputatie 7
Badge

Dat Wintercity is toch een grote zwendel?

Goedemiddag @JWX, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat je dit kreeg te zien tijdens het openen van de link. Er is ons niet bekend dat dit een op=op actie is. Ik zal jou in een privé bericht een couponcode toesturen voor een gratis warme drank.

 

Mochten er meer mensen problemen hebben betreft dit onderwerp. Neem dan contact op met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X (voorheen Twitter).

Reputatie 5

Vorig jaar was NS Wintercity een actie vol teleurstellingen. Dit jaar lijkt het niet anders te zijn. Hoewel, vanochtend 8:30 kreeg ik een mail van NS en zowaar stond er opeens na een hoop gezoek een barcode voor een warme drank op mijn scherm...

Reputatie 7
Badge +3

Goedemiddag @JWX, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat je dit kreeg te zien tijdens het openen van de link. Er is ons niet bekend dat dit een op=op actie is. Ik zal jou in een privé bericht een couponcode toesturen voor een gratis warme drank.

 

Mochten er meer mensen problemen hebben betreft dit onderwerp. Neem dan contact op met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X (voorheen Twitter).

Wat fijn dat er nu wel een couponcode voor gratis drank gestuurd kan worden als het niet lukt om mee te doen. Dat kon er vorig jaar niet vanaf, zelfs als je helemaal niet mee kon doen als abonnementhouder.

Helaas. Na op de mail te klikken krijg ik keer op keer: helaas het lukt niet in te loggen, probeer het nog eens. 
pff. Wat een werk!

Net als vorig jaar gaat het alweer mis met wintercity. Ik kan niet inloggen en krijg als antwoord dat ik de link uit de e-mail moet gebruiken. Dat was nou juist wat ik had gedaan, ik kwam daar door te klikken in de e-mail 😀

met wintercity (als ik zou kunnen inloggen)krijg Ik overigens maar 1 x de aanbiedingen en niet voor mijn partner, omdat zijn abonnement door mij betaald word en in mijn ns account staat. Er is daarom maar 1 emailadres bij ns bekend is.(het was namelijk ooit een zgn. bijabonnement bij mijn dalvrij kaart)

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Als jouw partner een eigen mijnNS aanmaakt en daar zijn kaart aan toevoegt, dan kan hij ook mee doen.

Jij krijgt nog een mail met een link, die kreeg ik vorig jaar niet eens. Elke dag opnieuw proberen aan te melden, emailadres van MijnNS gewijzigd, maar niets werkte. Nu kreeg ik als abonnementhouder weer geen mail om te wijzen op Wintercity. Wel mail dat er een factuur klaar stond.

Reputatie 7
Badge +3

Op is de warme drank blijkbaar niet, zojuist kreeg ik wel een actiecode ervoor. Of ze hebben net weer een grote nieuwe pot koffie gezet. 😁

Ja, we kunnen een nieuw e-mail adres aanmaken. Maar we zijn blij dat nu alles vlekkeloos verloopt. Moet er niet aan denken wat er al niet mis kan gaan als het abonnement verplaatst wordt naar een nieuw account. 
gaan we niet doen voor een gratis kop koffie!

Ik heb zojuist 2,5 uur in de chat meg ns gezeten en kreeg niks. 
probeer het nog een paar keer en anders morgen. 
dat kwam eruit na 4 personeelswisselingen in de chat. 

Goedemiddag @JWX, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat je dit kreeg te zien tijdens het openen van de link. Er is ons niet bekend dat dit een op=op actie is. Ik zal jou in een privé bericht een couponcode toesturen voor een gratis warme drank.

 

Mochten er meer mensen problemen hebben betreft dit onderwerp. Neem dan contact op met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X (voorheen Twitter).

 

Dan gaat er iets mis. Momenteel wacht je maximaal 25 minuten als je ons nu een berichtje via de chat stuurt. 

Reageer