beantwoord

Adres bestaat niet in de app

  • 7 April 2024
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Hoi,

 

Ik woon sinds 4 jaar in Tudorpark in Hoofddorp, maar het valt me op dat op de dag van vandaag de nieuwe straten niet bestaan in de NS app. Dit maakt reisplannen best moeilijk.

 

Hoelang duurt het voordat nieuwe adressen in de app staan?

icon

Beste antwoord door Rory NS 8 April 2024, 09:04

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Voor adres-adviezen kan je beter 9292 gebruiken.

De NS (app en website) hadden zich daar nooit mee moeten bemoeien (mijn mening).

Valt me wel op dat https://spoorkaart.mwnn.nl de hele dag ook al geen Arriva treinen toont (Keolis/Blauwnet/RRReis wel). De Arriva treinen staan wel bij de stationsinformatie (vertrektijden)

Zal wel tijdelijk zijn, niet al te druk over maken.

Hi JasonM en welkom bij de NS Community!

Helaas heb ik geen precies inzicht in de verwerking van nieuwe adressen in de Reisplanner. Wel kan ik me voorstellen dat je de straten graag zou meenemen in je reisadvies. Ik ga er een melding over doorzetten!

Reageer