beantwoord

Ns app pakt bushaltes niet

  • 14 January 2024
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Als ik naar een bushalte moet, dan pakt ie het adres er dichtbij ipv de bushalte. Dus ik zie altijd nog dat ik moet lopen vanaf een bushalte terwijl dit niet hoeft. Waarom kan ik niet gewoon een bushalte als eindpunt hebben? Is toch raar?

icon

Beste antwoord door Momo 15 January 2024, 18:25

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op onze NS Community Mello. Welke bushaltes wil je invoeren? Dan kijk ik even met je mee.

Badge +3

Gerelateerd: 

Ik zou het bij 9292 proberen.

Reputatie 7
Badge +3

De bushalte die je wil kiezen moet dan wel de naam van die straat hebben.

Als ik even een voor mij bekende bushalte invoer, dan krijg ik als ik de straatnaam invoer 2 opties, kiezen vanaf adres of vanaf de bushalte daar. In onderstaand voorbeeld is de bushalte met de naam Anne Frankweg gelegen aan de Stevenshofdreef op de hoek met de Anne Frankweg. 

Kies ik de bovenste optie (adres) dan wordt er ook in dat geval aangeven dat ik nog 1 minuut moet lopen. Bij de bushalte met die naam kiezen, staat dat lopen er niet bij.

 

 

Als ik als adres Stevenhofdreef invoer dan krijg ik geen keuze voor een bushalte, want er is geen bushalte die zo heet. Ik zou dan 5 minuten moeten lopen naar dezelfde bushalte op de hoek met de Anne Frankweg (het is een langere straat). Geef ik behalve de staatnaam ook huisnummer 49 op (waar de bushalte is) dan staat dat lopen er niet bij. 

 

Wellicht is het bij jou iets dergelijks. 

 

Reageer