beantwoord

Tabs in Reisplanner App (meerdere reizen plannen)

  • 4 April 2024
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 2

Het zou handig zijn om een tweede (of derde) reis te kunnen plannen in de NS App, 

Als je trein vertraging heeft en je wil weten of je je overstap nog kan halen kan je in de 1e tab de vertraging van je huidige trein in de gaten houden. In de 2e tab plan je dan je reis vanaf je overstapstation.

Of als je meerdere overstappen hebt kun je je reis opknippen in de losse trajecten zodat je in elke tab kan zien wat de mogelijkheden zijn.

Of er zijn twee routes van aankomst naar bestemming, je kan dan in de ene tab route 1 en in de tweede tab route 2 plannen.

 

Op zich kan dat ook met de huidige 1 tab, maar dan moet je elke mogelijkheid steeds opnieuw intypen (en snel heen en weer kan dan dus niet)

icon

Beste antwoord door luc929 4 April 2024, 10:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1

Je kunt reizen nu ook opslaan in de NS App geloof ik. Je zou eventueel 2 reizen op kunnen slaan dan. 1 reis die je probeert te nemen en die 2e als reserve/plan B.

Reputatie 2

Dat is inderdaad een optie. Maar als je de volgende keer een andere reis doet moet je die oude deeltrajecten weggooien en nieuwe delen opslaan.

De mogelijkheid van meerdere tabs is toch handiger.

Reputatie 7
Badge +1

Dat is inderdaad een optie. Maar als je de volgende keer een andere reis doet moet je die oude deeltrajecten weggooien en nieuwe delen opslaan.

De mogelijkheid van meerdere tabs is toch handiger.

Dit valt onder de categorie "nice to have” Volgens mij heeft NS op ICT gebied nog een paar 100 gevallen van "must have long ago” te gaan, dus ik hoop maar niet dat dit voorstel snel opgepakt gaat worden.

Reputatie 2

ik hoop van wel, ik vind het namelijk zeer handig 😉

Reageer