beantwoord

Snelbus tussen tilburg reeshof en Breda

  • 24 April 2024
  • 2 reacties
  • 758 Bekeken

Vanwege werkzaamheden bij station Tilburg, moet ik van Tiburg reeshof naar Breda. Alleen is het voor mij onduidelijk waar de bus op reeshof station precies stopt en hoe het zit met inchecken. Kan dat in de bus of moet ik dat op het peron doen?

En hoe regel ik dat dan op de weg terug?

icon

Beste antwoord door Lorena NS 24 April 2024, 12:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi Nemorensis en welkom bij de NS Community!

Je kunt via deze pagina precies zien waar alle bussen stoppen bij deze werkzaamheden. Op Tilburg Reeshof stopt de bus onder het spoorviaduct. Je checkt in bij NS (dus niet in de bus). Dit kan op het station, soms staan er ook mobiele incheckpalen bij de bussen. De terugweg gaat dit net zo.

Reputatie 3

In NS app bij werkzaamheden staan tegenwoordig de locaties waar NS bussen stoppen.

 

Tiburg Reeshof onder het spoorviaduct 

Breda Belcrumzijde

Volg de gele stickers waar NS-bussen logo op staat.

 

U moet inchecken bij NS. Dit is nooit in de bus.

 

Bij een station met incheck-paal kunt u inchecken waar u normaal gesproken incheck.

Bij een treinstation met poortjes staat op straat t.h.v de bushalte een tijdelijke (mobiele) NS incheck apparaat.

 

Indien u bij Breda verder met de trein reist dan moet u uitchecken bij de tijdelijke (mobiele) NS incheck apparaat, om daarna bij de poortjes in te checken.

Bij een overstap van trein naar bus gaat het andersom, uitchecken bij de poortjes en inchecken bij tijdelijke (mobiele) NS incheck apparaat. 

 

Meestal zet NS touringcars in, maar soms stadsbus. Meestal staat op de raam van de bus een A4 met NS logo.

 

Reageer