beantwoord

Wanneer gaat de laatste trein van Zwolle naar Emmen?

  • 12 February 2024
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 1

Hallo, ik had de vraag hoe laat de laatste trein van Zwolle naar Emmen gaat. Vrijdag 16 februari gaan wij naar een concert in Amsterdam. Als ik dan op de reisplanner kijk, zegt ie dat ik om 23.07 uur de trein kan pakken in Amsterdam met een overstap in Zwolle om 00.23 uur. Maar als ik check van Zwolle naar Emmen gaat de laatste trein al om 23.55 uur. Er is dan geen trein meer om 00.23 uur. Hoe zit dit? Weten jullie dit? Uiteindelijk moet ik weten hoelaat ik maximaal kan vertrekken uit Amsterdam om nog in Emmen te komen. Of eventueel Hoogeveen als daar de treinen langer doorrijden…. 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 12 February 2024, 15:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Chantallll,

De laatste trein van Zwolle naar Emmen gaat om 0.23 uur. Deze staat ook in de planner, maar dan wel onder ‘zaterdag 17 februari 2024', aangezien het dan al middernacht is geweest.

Vanaf Amsterdam Centraal gaat inderdaad de laatste mogelijkheid naar Emmen om 23.07 uur.
Naar Hoogeveen gaat de laatste mogelijkheid om 23.38 uur.

Laatste trein Zwolle - Emmen​​​​​
Laatste mogelijkheid Amsterdam - Hoogeveen

 

 

Reputatie 1

aah, daar lag het dus aan. Ik vond het al zo bijzonder. Heel erg bedankt voor het antwoord. Ik kies dan toch maar om te reizen vanuit Hoogeveen, dan heb ik meer kans om thuis te komen als het concert uitloopt.  :) 

Reageer