Ik heb nu al 2 uur gewacht op een reactie van de klanteservice chat medewerker maar zelfs na meerdere malen te vragen of het wilt lukken krijg ik geen enkele reactie terug. Ik snap dat het druk kan zijn bij klantenservice, maar dan moet dit wel duidelijk vermeld worden en verwacht ik dat als er eenmaal gereageerd wordt dat het gesprek dan blijft lopen. Er is een medewerker gekomen via de chat die mijn gegevens vroeg en vervolgens heeft hij niet meer gereageerd. Hierna heb ik nog 20 minuten geprobeerd om de klantenservice te bellen maar die nemen ook niet op. Ik ben nu vrijwel mijn hele middag bezig met het bereiken van de klantenservice die nog een slechtere dienstregeling heeft en mij langer laat wachten dan de treinen zelf.
Voor de medewerker van NS die dit wellicht leest. Ontwikkelen A.U.B om transparanter te zijn in de communicatie van de klantenservice. Hoeveel wachtende voor mij? Hoe lang duurt dat ongeveer? Waarom reageert de klantenservice niet meer? Is er een andere manier om klachten/vragen achter te laten?
Beste antwoord door Lorena NS
Bekijk origineel