beantwoord

geld terug bij vertraging

  • 25 March 2024
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Op 18 maart nam ik de Intercity direct van 21.25 van Amsterdam CS naar Rotterdam CS. Die trein had een kapotte loc en meer dan 2 uur vertraging. Ik vroeg geld terug en die aanvraag werd afgewezen. Ik probeerde het nog eens: afgewezen. De klantenservice wist niet wat er verkeerd gegaan was. Via de afwijzingsmail kwam ik er achter dat ik anders had moeten aanvragen, namelijk: “niet via mijn ns”. Ik deed dat opnieuw en correct, maar werd nu afgewezen omdat ik al eerder restitutie had aangevraagd. Wat nu? Het was een vreselijke reis. Kan gebeuren, maar ik wil graag mijn geld terug.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 25 March 2024, 10:05

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey josekuijpers en welkom bij de NS Community! 

Het opnieuw indienen lukt inderdaad helaas niet. Je kunt wel reageren op de eerste afwijzing die je ontvangen hebt. In de reactie kun je situatie dan toelichten en zo zal de claim opnieuw in behandeling worden genomen.

Ik heb een mail gestuurd inderdaad. Ik hoop iets te horen. De wijze van een claim indienen voor de ICD is niet helder en de telefonistes van de klantendienst wisten het ook niet…. het gaat me niet eens om dat geld, maar om de manier waarop je als klant erg moeilijk toegang hebt tot dat waar je recht op hebt.

Reageer