Geld terug vervangend vervoer

  • 5 October 2023
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Beste NS,

 

Zoals we allemaal weten was het afgelopen dinsdag een hele vervelende dag op Amsterdam Centraal. Door de storingen heb ik 4 uur vast gestaan op het station zonder enig voorzicht of ik nog thuis zou komen. Ik woon namelijk in Venlo. Na 4 uur wachten heb ik geregeld dat iemand mij op kwam halen op het station. Ik heb studentweekvrij en deze rit zou voor mij eigenlijk ‘gratis’ zijn. Door vervelende omstandigheden heb ik nu in totaal 60 euro betaald om thuis te komen. Dit zijn de tankkosten van de auto die mij vervoerd heeft. Deze kosten wil ik graag door jullie vergoed krijgen.

 

In de bijlagen vind je mijn pinbonnetje van het tankstation. Graag hoor ik of jullie mij hiermee kunnen helpen. Op de site en via mijn NS kom ik namelijk niet verder met mijn situatie.

 

Groetjes,

Eliza

 


3 reacties

In principe is zelf geregeld alternatief vervoer voor eigen rekening. Heeft u contact gehad met iemand van NS voor u zelf regelde dat u zou worden opgehaald?

Reputatie 7
Badge +3

€60 benzinekosten voor Amsterdam-Venlo? Een enkeltje met de trein is vol tarief ca. €27.

In die 4 uur wachten contact gehad met NS klantenservice en zij konden na 100 minuten geen enkel alternatief bieden?

Er reden geen bussen naar een station waar vanaf wel treinen reden? Met SRP had je dat niets extra gekost.

Het beste kun je bellen, chatten of via X of Facebook contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen jou op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet tegemoet komen. Hou er rekening mee dat als er vooraf geen enkel contact met de klantenservice is geweest je geen vergoeding krijgt.

Reputatie 7
Badge

In principe is zelf geregeld alternatief vervoer voor eigen rekening.

Dat is sinds de ingang van de nieuwe Europese verordening voor reizigersrechten na 100 minuten niet meer waar als de vervoerder in die tijd geen alternatief heeft geboden.

Reageer