beantwoord

verloren makala bariton ukelele in trein Utrecht Centraal - Leeuwarden

  • 16 April 2024
  • 2 reacties
  • 54 Bekeken

Op 10 april heb ik een bariton ukelele van het merk Makala in de trein laten liggen. Hij zat in een zwarte ukelele tas. Op het instrument zelf zit een ronde sticker waarop staat: Made With Love. In het midden van de hals zit een schroef waarmee deze is vastgemaakt op de kast. Is ooit afgebroken geweest, en zo weer vast gemaakt. Waarschijnlijk laten liggen in de trein van Utrecht Centraal naar Leeuwarden. Deze trein vertrok 20:19 vanaf Utrecht, om 21:09 ben ik uitgestapt in Zwolle, zonder ukelele dus.. ik heb al een melding gemaakt bij de ns, maar kreeg een mail dat ze nog niks gevonden hadden. Tis een geleende ukelele, van een vriendin… hoop heeeel erg dat dit wat doet! Help mij de verloren ukelele terug te vinden alsjeblieft😅🙏

icon

Beste antwoord door Thom 17 April 2024, 01:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3

Hier plaatsen heeft helaas maar weinig nut. Wel erg balen dat je jouw Ukelele bent verloren! Mocht je het nog niet gedaan hebben, adviseer ik je om het NS opsporingsformulier zsm in te vullen. Ik hoop dat de Ukelele snel terecht is!

Reputatie 7
Badge +4

Het kan verstandig zijn morgen nadat u het opsporingsformulier heeft ingevuld, even contact op te nemen met Klantenservice. Ze hebben een realtime database en kunnen zien waar het eventueel ligt. Vaak is dit op het eindstation en kunt u het daar afhalen. 030 7515155.

Reageer