beantwoord

Bereikbaarheid NS klantenservice voor incheck fout eurostar

  • 7 September 2023
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Hi,

ondertussen weet ik dat er een apart poortje is als je op Amsterdam centraal in moet stappen voor de eurostar. Dit wist ik toen nog niet en daardoor ingecheckt bij de standaard poortjes. €10 is afgeschreven en via het systeem kan je niet de optie toevoegen dat dit komt door een reis met de eurostar. Bij de chat optie wacht ik iedere keer op een medewerker die niet komt en aan de telefoon krijg je niemand te spreken voordat de verbinding wordt verbroken. Graag wil ik dit geld wel terugkrijgen maar ik loop vast in de communicatie kanalen van NS.

 

kunnen jullie mij via de community helpen? Ik hoor het graag!

icon

Beste antwoord door Thom 7 September 2023, 08:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dat kunnen we niet. Wij zijn behulpzame medereizigers maar we kunnen niet bij uw gegevens. Het zal echt via Klantenservice moeten, ook al duurt het u te lang. Normaal krijgt u dat geld terug.

Het duurt lang soms. Bel om een uur of tien ‘s avonds.

 

Reputatie 7
Badge +1

Heel veel klachten de laatste tijd dat de verbinding wordt verbroken alvorens de klant antwoord krijgt. Dit is natuurlijk totaal niet passend voor iets dat een klantenservice pretendeert te zijn. 

 

Wanneer gaat NS dit probleem en de vele andere problemen eens aanpakken?

Reputatie 7
Badge +3

Mocht je over een account bij Facebook of X beschikken dan zou je een pb of dm kunnen sturen en anders de chat kunnen proberen. Wij kunnen je hier niet verder helpen.

Reageer