beantwoord

Loketten NS International Amsterdam Centraal

  • 30 June 2022
  • 3 reacties
  • 420 Bekeken

Heeft iemand toevallig deze informatie?

  • Sinds wanner zitten de loketten van NS International niet meer aan Spoor 2a ? 
  • Waar zitten de loketten van NS International nu?
  • Wanneer werd NS Internationaal > NS Hispeed > NS International (naamsveranderingen)?
  • Hoe noemt NS International haar loketten? Van loketten is immers geen sprake, of wel?
  • Heeft iemand toevallig nog foto’s / informatie van oude brochures, in het bijzonder oude slogans van NS Hispeed / NS International / NS Internationaal betreffend? Of over het reizen per nachttrein?

Met ‘oud’ bedoel ik: ongeveer 2014. 

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Stijn NS 30 June 2022, 13:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

NS noemt zijn (*) internationale loketten "Servicewinkels met een NS International-balie”:

https://www.nsinternational.com/nl/tickets/openingstijden-service-winkels

(*) NS is geen vrouwtje.

Goedemiddag gidjuh1988 en welkom bij de NS Community!

Ik heb niet op alle vragen antwoord, maar zal ze geven daar waar ik kan.

Waar zitten de loketten van NS International nu?

Volgens de informatie op de NS International website zijn er twee loketten, beide in de stationshal. Eentje zit aan de IJ-zijde en eentje bij de westelijke ingang van de stationshal, waar ook de taxistandplaatsen zijn. Een exactere locatie heb ik helaas niet beschikbaar.

Hoe noemt NS International haar loketten? Van loketten is immers geen sprake, of wel?

Officieel gezien zijn het OV Service & Ticketwinkels met een NS International balie, maar doorgaans noemen we ze NS International Servicebalies.

Wanneer de locatie is gewijzigd, de naam is gewijzigd en oude informatie of foto's heb ik helaas niet beschikbaar. Wellicht dat gebruikers daar meer over kunnen zeggen.

Reputatie 7
Badge

Die loketten zitten al heel lang op de begane grond. 

Reageer