beantwoord

Wanneer een ticket ter beschikking komt voor verkoop

  • 10 October 2023
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is Tess ten cate en had een vraag over een bepaalde trein reis. ik wil namelijk in eind januari naar Disneyland Parijs met de Thalys. Alleen kan ik nu de heenreis tickets al bestellen en de terugreis niet. er staat “Nog niet beschikbaar”. Deze vraag gaat over de specifieke reis op 22 Januari van Marne la Vallee - Chessy naar Amsterdam centraal om 15:50-19:44. Mijn vraag is dus wanneer komt deze ticket ter beschikking? Alvast bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

 

Tess ten Cate

icon

Beste antwoord door iMark 10 October 2023, 10:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan op de website van Eurostar (nieuwe naam voor Thalys na de fusie van Eurostar en Thalys) een reis boeken op 22 januari 2024. De vertrektijd is 11.43 uur vanuit Marne-la-Vallée, aankomst 15.14 uur in Amsterdam Centraal.

Ook te boeken via NS International.

De verbinding van 15.50 uur is met een overstap in Brussel Zuid. De eerste trein is dan een TGV van SNCF. Die zijn afhankelijk van het traject vanaf 3 tot 6 maanden voor vertrek te reserveren. Twee weken eerder (8 januari) is nu te reserveren. Dus 22 januari zal vanaf 22 oktober te reserveren moeten zijn.

De fusie van Thalys en Eurostar heeft de informatie op de website van NS International bepaald niet overzichtelijker gemaakt. Er zijn verschillende termijnen voor de Eurostar naar Frankrijk (voorheen Thalys) en de Eurostar naar Londen. Maar uit onderstaan overzicht wordt dat niet duidelijk.

https://www.nsinternational.com/nl/tickets-kopen/wanneer-treintickets-boeken

Reageer