beantwoord

E-tickets in de NS App

  • 7 May 2024
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

krijg met geen mogelijkheid de gekochte e-tickets in de NS APP. Wel netjes de mail ontvangen, maar daarna stopt het

icon

Beste antwoord door Seinhuis 7 May 2024, 10:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

.

Reputatie 3

Ga naar Play Store of Apple store.

Verwijder daar NS app, en daarna opnieuw installeren.

Ga naar je mail en probeer het nogmaals.

 

Indien het niet lukt, neem met chat of facebook messenger contact op met klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

De mail heb je ontvangen op hetzelfde apparaat als waarop de NS app staat?

Ik het een retour groeps ticket besteld voor 5 personen. 84,00 euro betaald. Alleen e-ticket enkele reis Hengelo -Hoofddorp ontvangen in mijn NS app

 

met vriendelijke groet

 

Karin de Vries

Reputatie 7
Badge +3

Ik het een retour groeps ticket besteld voor 5 personen. 84,00 euro betaald. Alleen e-ticket enkele reis Hengelo -Hoofddorp ontvangen in mijn NS app

 

met vriendelijke groet

 

Karin de Vries

Je kunt het beste via 1 van de andere kanalen contact opnemen met NS klantenservice, wij kunnen in deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.

Reageer