beantwoord

melding account niet geactiveerd in app

  • 15 February 2022
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hoi, ik heb van de week een account aangemaakt op ns.nl en een ns flex abonnement afgesloten. Echter kan ik met dit account niet meer op de app inloggen en krijg de melding dat mijn account niet is geactiveerd terwijl dit op de website wel lukt. Hoe kan dit worden opgelost? Mvg, Martijn

icon

Beste antwoord door Lorena NS 15 February 2022, 19:14

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Martijn en welkom op de NS Community. Wat bijzonder dat het op de website dan wel lukt en in de app niet. Heb je wel de meest nieuwe versie van de app op je telefoon? Wellicht helpt het verwijderen en opnieuw installeren hiervoor nog. Mocht dit niet helpen, dan wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat ze gegevens kunnen controleren.

Badge +3

Ben je aangemeld voor Reisassistentie?

Dan kan je via https://www.ns.nl/reisassistentie/Customer helemaal onderaan Toon reisassistentie in NS app op Nee zetten.

Daarna zou het moeten werken.

Reageer