beantwoord

Mijn NS Storing??Bij een poging mijn Flexabb aan te passen krijg ik de melding:Sorry! (Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer). DIt is al dagen zo. Wanneer wordt dit opgelost??

  • 6 March 2024
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Mijn NS Storing??Bij een poging mijn Flexabb aan te passen krijg ik de melding:Sorry! (Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer). DIt is al dagen zo. Wanneer wordt dit opgelost??

icon

Beste antwoord door Lorena NS 6 March 2024, 13:33

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Ptr1955DB en welkom op de NS Communtiy! 

Dat is vreemd, er is namelijk geen storing gaande. Ik raad je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen jouw Mijn NS-account even nakijken en eventueel ook direct het abonnement voor je wijzigen.

Reputatie 7
Badge +1

Staat er een foutcode bij?

Reageer